【IG爆紅】港版邁阿密婚照
充滿異國風情的海景椰林秘景
水清沙幼、椰林樹影這些形容詞向來都是用在馬爾代夫、加州邁阿密等地方,原來而家香港都有一個咁既地方,最近仲喺IG爆紅。就讓Monalisa帶路,喺香港拍出充滿陽光氣息的婚紗照,等你唔駛飛都好似去咗外國咁。
270度海景椰林

屯赤隧道不單方便了市民來往兩地,位於屯赤隧道附近的浩和街更擁有海景、大草地和整列棕櫚樹,還有一條無敵長堤,fd子見到應該會問你飛咗去加州定沖繩。

海邊的大草地加棕櫚樹,完全邁阿密feel。

廣告

長堤加燈塔,仲唔係沖繩?

最美日落景點

日日都有日出日落,但唔知點解睇住個咸蛋黃總是覺得份外浪漫。在香港可以看日落的地點不少,但擁有水天一色的卻不是很多。同樣位於屯門的龍鼓灘是其中一個,因為沙灘狹長,呈半月狀,視野廣闊,影出嚟既婚紗相寧舍有feel!

咸蛋黃加漸變的天色,無敵呀!

沙灘加草地都好靚!

一次過擁有多重感覺

想婚照同時有森林湖水feel,又有悠閒出海感覺其實很簡單,讓Monalisa帶你去一趟大美督便不需擔心舟車勞頓,又能俾到你幾個感覺。別以為大美督只是踩單車與燒烤熱點,在這兒可以讓你被翠綠的山水包圍,又可以在碼頭上的堤岸拍出chill爆的渡假婚照!

係唔係有啲紐西蘭或瑞士既寧靜呢?

廣告

係唔係好有去咗墾丁沖繩的旅遊感覺?

婚紗攝影:MONALISA BRIDAL SALON 蒙娜麗莎
婚紗禮服提供:Wedding Place HK

Share
MONALISA BRIDAL SALON 蒙娜麗莎

address: 九龍尖沙咀漆咸道南87-105 號百利商場地庫Bzone Shop 046A

More
更多婚禮靈感
banquet
website main photo - 1
noahs_garden_newmain
felix-24-open
MS-makeup-23-open
arielle_chill2023_main
wemember_augmain
1881xmdw_main

籌備婚禮|諮詢平台

籌備婚禮千頭萬緒,由場地、婚紗、婚攝、化妝⋯⋯都是一連串完美與現實的掙扎,既要有個性品味,又要切合實際需要,更要合符預算,所以,WeddingHK特別為所有新人提供免費諮詢服務,希望為您們的婚禮提供一點協助,只要填下你的資料和問題,我們會盡快為你解答。

姓名*
電話*
電郵*
想要查詢的公司名稱*
預算金額*
計劃婚期*
查詢內容*

填上你的聯絡資料,我們會將精彩新穎、細緻貼心的婚事資訊送上!