「最靚女主播」丘靜雯Nicole
拍出最美日本婚照
有「最靚女主播」之稱的丘靜雯(Nicole)去年生日獲拍拖5年的男友驚喜求婚,二人早前飛到日本拍攝婚紗照。新娘子大讚婚紗照超靚,不如就一齊睇吓Nicole的結婚大計,同埋 My Dream Wedding 影既京都婚照有幾靚啦!
日本婚照
熱鬧婚禮

Nicole透露將會於今年年尾與未婚夫拉埋天窗,「屋企人愛熱鬧,希望可以邀請多啲親友,所以揀左係香港擺酒結婚。由於我同男友都有很多親戚要邀請,所以會有大約30圍。」

日本婚照
難忘拍攝趣事

這次是Nicole與男朋友人生第一次賞櫻和拍攝日本婚照,櫻花季日本勁多遊客,本來諗住一定好難影。「攝影師帶我地去左個秘景,眼前一片粉紅色,人又少,超靚。但係太大風,一路影一路流鼻涕。」

廣告

日本婚照
日本婚照
日本婚照
日本婚照
日本婚照
特別地方渡蜜月

問到Nicole想到甚麼地方渡蜜月,Nicole指自己未決定。「但我覺得honeymoon應該要特別啲,唔應該係平時旅行成日會去的日韓泰,要去一個遠啲、可以去耐啲嘅地方。」

婚後計劃

談到婚後的造人計劃,Nicole指自己同男友都好中意小朋友,計劃會生兩個,但未必會立即實現。「因為結婚會用好多錢,要啲時間回一回血。」

日本婚照
日本婚照
廣告

日本婚照

更多婚禮資訊MY DREAM WEDDING 實現最美好回憶

Share
My Dream Wedding
My Dream Wedding提供個人化服務,只要是新人揀選的地方,他們的專業婚紗攝影團隊都可以拍下真摰難忘的愛情故事。由最初洽談婚紗攝影各項細節、選擇新娘新郎的形象設計,以至後期挑選相片,都有專人跟進,滿足有品味有要求的新人們。

address: 九龍塘窩打老道159號

More
更多婚禮靈感
banquet
website main photo - 1
noahs_garden_newmain
felix-24-open
MS-makeup-23-open
arielle_chill2023_main
wemember_augmain
1881xmdw_main

籌備婚禮|諮詢平台

籌備婚禮千頭萬緒,由場地、婚紗、婚攝、化妝⋯⋯都是一連串完美與現實的掙扎,既要有個性品味,又要切合實際需要,更要合符預算,所以,WeddingHK特別為所有新人提供免費諮詢服務,希望為您們的婚禮提供一點協助,只要填下你的資料和問題,我們會盡快為你解答。

姓名*
電話*
電郵*
想要查詢的公司名稱*
預算金額*
計劃婚期*
查詢內容*

填上你的聯絡資料,我們會將精彩新穎、細緻貼心的婚事資訊送上!